Betalen

Betalen

Je kunt kiezen uit diverse betaalmogelijkheden. Kies tijdens het afrekenen eenvoudig welke betaalmethode je wilt gebruiken.

iDeal

iDeal

In Nederland de meest gebruikte manier om online te betalen.

PayPal

Paypal

Wereldwijd veilig en snel online betaalsysteem.

Mastercard

Mastercard

Wereldwijd geaccepteerd, dus ook bij ons.

Visa

Visa

Naast MasterCard accepteren wij ook Visa creditkaarten.

American Express

American Express

Betaal met American Express zonder aanvullende kosten.

Bancontact

Bancontact

Voor Belgische klanten bieden wij deze populaire betaalmethode.

Belfius

Belfius

Naast Bancontact kunnen Belgische klanten ook rechtstreeks via Belfius betalen.

KBC/CBC

KBC/CBC

Voor onze Belgische klanten bieden wij ook betaling via de KBC/CBC Bank aan.

Klarna

Klarna

Jij shopt, dus jij bepaalt hoe je betaalt. Meer info op Klarna

Apple Pay

Apple Pay

Met Apple Pay betaalt u makkelijk, veilig en supersnel.

Verzending

Verzenden van jouw bestelling

Voor al onze producten geld een levertijd van for 20:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd.. Voor bestellingen boven de €50,- betaal je geen bezorgkosten. Onder de €50,- rekenen wij €6,50, op deze manier houden we de prijs per artikel laag.

Volg makkelijk jouw bestelling

Nadat het pakket het magazijn heeft verlaten, ontvang je een Track & Trace code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen Track & Trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je dus niet volgen.

PostNL

PostNL

De koninklijke PostNL, dé dienstverlener in post en logistiek. Bestelling traceren

Retouren

Retourneren

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? In de meeste gevallen kun je het binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Hieronder lees je aan welke voorwaarden jouw retour aanvraag moet voldoen. Er zijn een aantal producten die niet geretourneerd kan worden.

  1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken. Voorbeelden hiervan zijn oa. sekspeeltjes.
  2. Bestel je de producten zakelijk? Dan vervalt het recht op zichttermijn. Dit is een recht voor consumenten. Je kan de producten dan dus niet retourneren. Dit geldt natuurlijk niet als je jouw bestelling alleen op je werk laat bezorgen, maar enkel wanneer er een bedrijfsnaam bij het factuuradres is ingevuld.

Wanneer jouw aanvraag voldoet aan de voorwaarden, ontvang je binnen 24 uur een reactie met een retourformulier. De kosten voor het retourneren zijn niet inbegrepen en dienen door de klant zelf betaald te worden.

Wil je jouw bestelling retourneren? Dit regel je via de klantenservice.

Defect bij ontvangst?

Heb je een defect product ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend! Als je het defect binnen 48 uur na ontvangst bij ons meldt, valt jouw aankoop in de meeste gevallen onder de DOA-regeling. Zodra wij het defecte product retour hebben ontvangen, ruilen we het om voor een nieuw product. Voor je het weet heb je het nieuwe product weer in huis en kun je er nu écht van genieten. Het retourneren van een defect product regel je door het sturen van een aanvraag via info@byflorence.nl

Contact

Contact

Altijd bereikbaar

Heeft u een vraag, opmerking of verzoek voor onze klantenservice? Krop het niet op. Neem dan contact met ons op!

Bel ons

Dagelijks van 10:00 tot 17:00 uur 085-0601885

Stuur een e-mail

info@byflorence.nl

Bedrijfsgegevens

  • Postbus 8507
  • Reactorweg 17
  • 3542AD Utrecht
  • Nederland
  • KvK-nummer: 76658082
  • Btw-identificatienummer: NL860729096B01

Contactformulier